Slide 01
REGULAMIN
REGULAMIN
czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o pobycie u nas
- Rezerwacja i płatności:
- Rezerwacja apartamentu jest możliwa po potwierdzeniu dostępności przez właściciela lub zarządcę.
- Opłata za pobyt musi być uregulowana z góry zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji, prosimy o kontakt z nami co najmniej 48 godzin przed planowanym przyjazdem, w przeciwnym razie może być naliczona opłata za anulację.
- Zameldowanie i wymeldowanie:
- Zameldowanie odbywa się po godzinie 15:00, natomiast wymeldowanie do godziny 11:00.
- Prosimy o przestrzeganie wyznaczonych godzin zameldowania i wymeldowania. W przypadku potrzeby wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania, prosimy o wcześniejsze uzgodnienie z nami.
- Pobyt:
- Apartament przeznaczony jest wyłącznie dla osób wynajmujących.
- Zakazane jest organizowanie imprez i innych zgromadzeń w apartamencie bez zgody właściciela lub zarządcy.
- Goście są zobowiązani do przestrzegania ciszy nocnej od godziny 22:00 do 7:00.
- Zakazane jest palenie tytoniu oraz spożywanie alkoholu w apartamencie.
- Porządek i czystość:
- Goście zobowiązani są do zachowania porządku i czystości w apartamencie.
- Po zakończeniu pobytu goście są proszeni o pozostawienie apartamentu w takim samym stanie, w jakim go zastali.
- Za ewentualne zniszczenia lub zagubienie wyposażenia apartamentu pobierane będą odpowiednie opłaty.
- Zwierzęta domowe:
- W niektórych apartamentach akceptujemy pobyt ze zwierzętami domowymi. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o takiej potrzebie.
- Odpowiedzialność:
- Właściciel lub zarządca apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wypadki, utratę osobistych rzeczy gości ani za szkody wyrządzone przez gości podczas pobytu.
Prosimy o zapoznanie się z powyższym regulaminem i przestrzeganie jego postanowień. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z nami. Życzymy przyjemnego pobytu w naszym apartamencie!